keskiviikkona, helmikuuta 28, 2007

Masinoi Lex Karpela -mainos

--- CLIP ---
Siis mitä tehdään?

"Ostetaan kimpassa Helsingin Sanomien pe 9.3. Nyt-liitteeseen koko sivun mainos. Kustannuksia tästä tulee 6400 € + alv, eli 7808 €. ... Masinoi haluamallasi summalla alla olevalla lomakkeella. Masinointi on sitova, eli vahvistamalla masinoinnin sitoudut maksamaan mainoksesta ilmoittamasi rahamäärän. Mainos ostetaan mikäli vahvistettuja masinointeja kertyy torstaihin 1.3. klo 15:45 mennessä mainoksen arvon verran (tai jos näyttää siltä, että tavoitteiseen voidaan päästä). Jos rahaa ei kertynyt riittävästi koko sivun mainokseen, mutta kyllä puolen sivun mainokseen, ostetaan sitten sellainen. Masinoinnin toteutumisesta ilmoitetaan torstaina n. klo 16 mennessä tällä verkkosivulla ja sähköpostitse masinoijille."
--- CLIP ---

Kun osallistuin kl 21 aikaan, niin ihmisiä oli 9 ja summa 950e, tämän kirjoittamisen aikaan kl 21.20 osallistuja oli 17 ja summa 1200. Saas nähdä kuinka tuo lähtee leviämään.



EDIT: tein automaagisen counterin mikä näyttää mikä on tilanne, sen voi lisätä webbisivulle seuraavalla koodilla. Koodi on pois käytöstä.
--CLIP--
<script type="text/javascript" src="http://paw.nu/vaalimainos.php"></script>
--CLIP--

EDIT2: Matrixx 2.01:n viittaama Mikko Rauhalan haastattelu

2 kommenttia:

erkka kirjoitti...

Mukana ollaan! Kiitos vinkistä.

Oletko muuten huomannut, että näistä merkinnöistä puuttuu päiväykset?

zache_ kirjoitti...

Päivämäärät lisätty. Tosin suoraan bloggerista vipu näytä päivämäärä päälle, mutta kuitenkin.

Tuon kamppiksen aikataulu on aika hurja kun miettii, että blogeihin releoitumiseen menee pakosti se päivä ja vielä pidempi aika, että mahdolliset uutissaitit reagois jotenkin. Eli ne ei kerkä mukaan.

Tuo meinaan oli aika tuuria, että Tuhat Sanaa toimi valonnopeudella ja nappas tuon heti aamusta blogiinsa. :) Ja se on toistaiseksi ainoa mainstream blogi joka on jotain kirjoittanut.

Nooh, yöllä tuli käytännössä irkki/im:n kautta puolensivun mainos varmaksi, which is nice, joten vielä kun joku high volume blogi mainitsis niin sit vois sanoa, että kokosivun mainos on varma :)